Handeay7 Kizlar bugün muayeneye gittim başı aşağı inmiş ve rahim yumuşamış, 1 parmakta açıklık var dedi çatı muayenemde çok rahat geçti. Bu durumda tahmini ne zaman doğururum sizce valla yoruldum :)
Pregnant0 Handeay7 benim de 38+3 doktor hıc alttan bakmadı gecelerı sadece bı adet agrısı cektm baska yok n zaman dogururm kı 🙂
mutluuannee Handeay7 bizde 38 haftalik olduk adet sancisi gbi sancilar cok fazla oluyor bende ama duzenli degilll cati muaynesi olmadim daha cuma gunu kontrolum var bakalimm 😇🤷♀️
Handeay7 Pregnant0 canim benimde pazar günü oldu adet sancilari gibi ama düzensizdi tahminimce o zaman oldu bunlar. Kontrolde muayene eder heralde seni de.
Handeay7 Ayse-karadag bebeğe 3480 gram ama karnin daha büyük görünüyor boyu uzun ölçüm az çıkıyor gibi dedi ama bence 3480de fazlasiyla yeterli :)
Handeay7 mutluuannee çok fazla oluyorsa bebek yakindir bence :) benim sadece birkaç kez oldu ve hem yumuşama hem açılma olmuş.
Handeay7 Pregnant0 himm bazi doktorlar bekliyormuş evet ama benim sancı çıkıyor nst de belki ondan yaptı muayeneyi
Senaabozdag Handeay7 canım evin içerisinde bol bol yürüyüş yap açıklığın çoğalması için eğer 5 dk bir sancı gelirse hemen beklemeden hastaneye git
Handeay7 Senaabozdag tamam canim çok sağol ve muayeneden geldiğimden beri çatıda ve makatta sancı var yani sürekli baskı hissi normal mi ki