Umutcan01 Slm hamişler ben şu an 35+2günlük hamileyim ama ultrasonda 37+3günlük görünüyor sizce 40 haftayı görür müyüm adet tarihime yoksa erken mi doğar bebeğim yardım eder misiniz bu konu hakkında😘😘
Madameatalay Umutcan01 benimde iki hafta önden gidiyor. 37 gözüküyor ultrasona göre. Doktor sezaryen olabilir bebek iri dedi ama gün vermedi. Size doğum şekli işe ilgili bir şey dendi mi?