kbracbc Merhaba kızlar çok heyecanlıyım birazda korku var tabiki ilk gebeliğim umarım sağlıkla kucağıma alırım doğumda sancı çok mu oluyor 🙄 canınız çok acıyor mu 🙄
Wonderanne kbracbc sancı her zaman kişiye göre değişir sen stres yapma panik olma sancida bağırmak yerine ikinmayi tercih et Allah bir an önce kucağına almayı nasip etsin inşaAllah