Suraby Ilk zamanlar bi kere bana da öyle demişti ne kadar sakin bi çocuk onun haftasında olanlar kıpır kıpır diye meğerse çocuk uyyormus. bir kere söyledi diye sürekli öyle duracak,hali yok bazen oluyor ki yerinde durmuyor şuan. Benim ki gibi huyludur belki senin minik de ne zaman dr randevum olsa ya uyyakaliyor dürte dürte uyandiriyorum yada poposunu dikip yüzüstü duruyo 😄 Sakin bi çocuk olması kötü birşey değil üstelik inşallah doğunca da,sakin olurlar😉