Ya bende 21. Haftadayim aynı durum dün geceden beri bendede var bebeğimin hareketlerinin geçen hafta hissetmeye başladım zaten dün geceden beri çok hareketli ishal gibide karnım ağrıyor uyutmadi normalmi bu ayda olması acaba, kontrolede gidemedim korkuyorum ufacık seyde