Emine_43 Kızlar bugun 15:30 da doktor rendevum var gitsemmi gitmesem mi karar veremiyorm virüs var diyolar sizce ne yapmalıyım 🙄😏
diloscn Emine_43 bende aynı durumdayım 3.tarama sonuçları için çağırdı doktor tereddütteyim bende,kesin gitmem gerekirse artık eldiven maske önlemlerle gemen halledip dönmek lazm.doktornla konuş istersen gelmesem de olur mu flan diye 👀