Bende bugün girdim çatı muayenesine ilk gebeliğim olduğu için bacaklarımı ayırıp muayene olmaktan yana baya çekimdim ama başka şeylere odaklandım doktorum da utandığımı fark edince şakalaşarak oyaladı biraz zaten çok hafif ağrı oluyor kendisi de diyor şu an biraz canın acımış olmalı bu 1 cm açılmada hissedeceğin sancı diye bu kadar mı doğum sancısı yani dedim hayır açıldıkça sancı şiddeti artar insanlar neden 8-9 cm de can çekişir açılma fazla olduğu için dedi iyi bakalım dedim epidüral ile normal doğum istiyorum ama bakalım doğum başladığında duruma göre karar vereceğiz birlikte zaten bebeğim kanala girmemiş eğer günü dolana kadar bu şekilde Kanala girmeden giderse suni sancı dayamam alırız direk dedi