Kızlar bebelerinizin hareketleri nasıl:? Iki gündur biraz durgun. Acaba büyüdükçe artmasımi lazım yoksa yeri daralıyor daha mı az oynar. Oynuyor ama geceleri falan durmazdı uyutmazdi.. Şimdi doktora git diyenler ve Kıyaslama yapma diyenler olucak. Elbetteki öylede yapıyoruz ama herseyde de evham iyi olmuyor. Yoksada akşama doktora gideceğim zaten…