Merhabalarrr :) bende 9+4
1 hafta öncesine kadar mide bulantısından başımı kaldıramıyordum. Çok tuhaf ama bulantım oldu hiç ama hiç kusamadım emin olun bu daha kötüydü çünkü hiç rahatlayamadım çok şükür şimdilik iyiyim. Rabbim bebeklerimizi sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşaallah