Asıl ön yargılı olan sizsiniz!!! Ön yargılı olan yazmasın!!! İlla normal doğuracam diye yazmadım sadece korktuğum için yazdım sezeryan olmıcam demedim ki ikinci bi doktorada gittik bu haftada çok normal su azalır ama riskli bi durumu yok dedi şu anda