Ben de dün yaptırdım, bende sadece idrar akışında zayıflama vardı o yüzden endiselenip yaptirmistim. lökosit 2-3 çıktı aradım doktorumu, tahlil sonuclarin temiz yanma, Ağrı da olmadığı sürece sorun yok, yanman veya ağrın olursa o şekilde tedavi uygularız su tuketimine devam et dedi. 3 litre içiyorum günde 😌 sizde de sorun yok bence, yanmaniz da yokmuş. bol sıvı tüketin yeterli