lzkz61 Arkadaşlar bende cumartesi doğuma giriyorum virüslerden dolayı daha fazla bulunduğum yere yayılmadan Allahın izniyle oğlumu alıp evime gelmek istiyorum suni sancı ile doğuracağım. 36+5 ken 2 cm açıklığım vardı daha sonra kontrole gitmedim zaten cuma günü 39.haftama giriyorum cumartesi de doğumum var illaki suni sanciyla doğum yapan annelerimiz vardır bana suni sanciyla kendi sancimiz arasindaki farkı söyler misiniz nasıl bir ağrı bu suni sanci ilk gebeliğim birde çok telasliyim heyecan yapıyorum o günü düşünmekten kendimi alamıyorum zaten benim bebeğin başı aşağıda doktorumda çok kolay doğum yaparsın dedi.
Esrntltrn Ben 40+2de suyum geldiği icin suni ile dogum yaptım. Hic sancım yoktu serum verdiler. Hafif kasılmalarım oldu sonra suniyi kestiler kendi sancılarım basladı. 9,5 saat sancı cektim ve sonrasında ogluma kavustım cok sükür 💕