Kızlar gece 3 4 gibi nişanım geldi. Öncesinde adet sancısı gibi çekiyordum nisanimla beraber aynı sanci devam ediyor. Ve pembemsi akıntı da peçeteyle sildikce anlıyorum halen geliyor. Bir fikriniz var mı? Acaba suyum ile birlikte sızıntı şeklinde mı geliyor diye düşündüm.