Benim de tam 30 haftada öyle bir sancım oldu zaman geçtikçe artmaya devam etti doğruyorum zannettim valla geçer diye dinlendim bekledim yok acile gittim bebek aşağı inmiş 15 gün yatacaksın dedi şimdi 32+3 olduk şükür ağrı sancı kalmadı benimki biraz fazla yorulmaktan oldu birde kızım var o ara hastaydı kucağıma falan aldım ondan sen de öyle bir şey yaptıysan eğer ondan olabilir ama hiç bekleme Dr git belden ve kasıktan sancı normalde de pek iyi bir belirti değil erken doğum falan olabilir