Sirinsirin Fatmasp etrafımdaki doğum yapanlar ya egepol yada çınarlıyı tercih etti. Memnun olmayan yoktu içlerinde😊 doktorunuz kim ? 🌸
Kenanizm18 Fatmasp bülent beyi aşırı derecede tavsiye ediyorlar 🙂 ama ben egepolu para yuvası olarak görüyorum. Dogum 1900 den 2600 e cıktı 700 tl zam cokda adilce gelmiyor
Kenanizm18 Fatmasp bide testler felan isticekler önceden icindeydi muayene ücretinin ama şimdi onuda yapmıolar. Bazı testleri saglık ocagıda yapıo, yapılmayanlarıda devlette yaptırıp yine kntrole oraya gidebilirsiniz aklınızda bulunsun bunlarda 🙂
Fatmasp Kenanizm18 Bende internetten araştırarak buldum açıkcası 😄 Egepol u yeni Doğan yoğun bakım ünitesinde gelişmiş olduğu için tercih ettim. İnşallah öyledir
Kenanizm18 Fatmasp özel yada devlet farketmez diyorsanız gaziemir nevvar salih işgörenide tavsiya ederim bahar selda dogan 🙂
Fatmasp Kenanizm18 Fark etmez ama ilgi önemli benim için. Eğer memnun kalmazsam devlete devam Edicem 😄 4. Doktorum bu
Kenanizm18 Fatmasp siz nerelere gittiniz 🙂 ben ilk egepole gittim sonra acıkcası aynı şeyleri yaptıkları icin pahalı geldigi ixin bıraktım. Sonra eşrefpaşa hastanesine gittim orda biraz korktum ama şuan doktorumdan memnunum cok resmi bi bayan ama ne sorsam cevap veriyor ve gercekten bilgili bi bayab
Fatmasp Kenanizm18 Önce Karataş hastanesine gittim ama çok ilgisizlerdi devam etmedim. Omdan sonra bir süre Süheyla Topaloğlu’na devam ettim. Annemin doktoru vardı başka şehirde iki kez ona gittim ama uzaktı en son egepol dedik bakalım 😄
Esraece Karataş hastanesine gidiyorum bende çok doktor gezdim içime yatan bu hastane oldu doktorumda çok ilgili 😊
deletedmom04 Yeğenim dün söyledi orda yapmış memnun kaldım dedi. Bi aile dostumuzun kızı da orda yaptı şimdi ben de orada yapacağım. Umarım sağlıkla bebeğimi kucağıma verirler. Anestezicisi iyi değil diye duydum