ben hastaneden geldim ilk önce herrsey normaldi doktor baktı ulturasonla baya bastrdı aradan yarım saat geçti tuvalete gittiğimde kahverengi akıntım geldi sonuçlarım gayet iyi ama akıntıdan dolayı bana düşük önleyici ilaç verdi kızlar bir kaç kişi normal bu akıntı olabiliyor dedi siz ne diyorsunz