Meron Kızlar kasıklarımda hissediyorum beş dk bir ağrı bir saplanıyor 1 dk sürüp geçiyor suyum gelmedi nişan gelmedi sizce ???
Betulbekil Meron su ve nişan gelmeden de doğum başlayabiliyor 5 dakikada da bir ve 1 dakika sürüyorsa doğum sancısıdır diye biliyorum hatta 5 dakikaya düşünce hastaneye gelin diyorlar
Meron Betulbekil şuan kontrol ediyorum tam kasığımda eğer bu şekil devam ederse doğum sancısı hadi inşalalh 🙏🏻
Betulbekil Meron inşallah doğum sancısıdır o zaman🙏🏻😊 zamanın gelmiş hayırlı doğumların olur inşallah
Betulbekil Meron doğum yapmadım ama okuduğum kadarıyla 5 dakikada bire düşünce hastaneye gelin diyorlar doktorunuzu aradınız mı bi arayın isterseniz
Aysun3 Benim 39+5 asagi baski yapiyor cok güçlü sekilde baska bi belirti yok rabbim hayirlisi ile kucagimiza almayi nasip etsin insallah
Betulbekil Aysun3 kanala girdiği içindir canım belki 🙏🏻 Seninde haftan dolmuş inşallah kendi sancıların gelirde suni almazsın 🌸
Aysun3 Betulbekil doktorum virusten dolayi izinde ben numarasini kaydetmemistim aniden gidersem hastane arayıp cagiracagini soyledi nosunu vermiyorlar ama doktorumdan istesem verir persembe gorevine dönecek
Betulbekil Aysun3 numarasını vermese bile Şu an bağlayamıyorlar mı hiç değilse gel ya da gelme derdi doktorunuz
Meron Aysun3 düzenliyse beş dakkada birse gel duşunu al biraz evde çekmek istiyorsan Çek dayanamayınca gel dedi