Merhabaaaa herkeseee 7 saat önce doğumdan çıktımm sanırım en taze anne benimmm 😊 postlarda da yazıyordum şiddetli öksürüğüm var öksürdükçe altımı ıslatıyorum diye onun için bugün doktora geldim muayene olmaya nstye girdm önce hiç sancı yok ultrasonda baktı doktorum sorun yok dedi gel bide alttan bakalım gelen suyun mu dedi baktı değil açıklığa sıra geldi kadın da ben de şok 7-8 cm açıklık hemen yatış 🙈 Eşim hemen annemi almaya gitti beni doğumhaneye aldılar 17.15 gibi girdim 19.00 gibi kendi sancılarım gelmeye başladı sumi sancı bağladılar ama doktorum yan tarafta doğumda diye kapattılar çünkü açıklık tam olmuştu beklemem gerekiyordu daha sonra doktor geldi auyumu patlattı sancılarım iyice sıklaimıştıı eşim kapıdan göründü daha sonra annemi görünce oğluşum durun geliyorum dedi heralde hemen bir ıkınma hissiyle birlikte 19.53te oğlum geldi 🐣 büyük tuvaletimde geldi çünkü lavman yapmak için geç kalmıştıkk 🤦🏻♀️ Ebe sağolsun çok rahatlattı beni doktorum sezaryene girmem lazım ben yetişemezsem nöbetçi erkek doktor gelicek dedi ki öyle de oldu ama o acıyla kadın erkek hiç farketmyomuş gerçekten benim elimde olmadan ıkındım o yüzden yırtığım oldu kaç tane dikiş olduğunu söylemediler ama yarım saat sürdü dikişlerim estetik dikişmiş bide oo süper oldu falan diyo doktor 😂 Şimdi dikişlerim acımıyo çok şükürr ama rahim kendini topladığı için adet sancım gibi ağrı oluyor sürekli 😑 Bu benim ikinci doğumum doktor dikiş atarken kızım yemek yedi mi acaba diyordum Allah hherkesin evladını bağışlasın inşallah varsa sorularınız buyrun ne yazdım ne dedim tam da bilmiyorum inanın odada yemekteyiz izliyoruz oğluşumla 😂☺️☺️