Kızlar her an Doğum bekliyorum ama özel bölge temizliği için makina kullanan oldu mu son günlerinde?kuaföre gidemiyorum,kendimle alakalı utanıyorum yani elimde değil😒ağda sancı başlatır diyorlar ki zaten onu da beceremiyorum.jilet de hiç kullanamıyorum.acaba sizden biri Doğumdan önce ya da doğumu yakın olup da makina kullanıp zararını gördü mü?