Merhaba hanimlar hatirlayanlar olucaktir sariligimiz vardi isik tedavisi gorduk bir gun hastanede. Hemen sonra hersey cok iyiye gitmeye baslamisti ama isin altindayken beslemem gerektigi icin ve cok agladigi icin ara sira cikarip sakinlestirmem gerekiyordu. Bu sirada sanirim usuttuk ustunu giydirmemiz yasakti sadece battaniyeyle ortebiliyorduk. Biraz oksurugumuz vardi ama doktorumuz cigerleri iyi demisti. Bugun gene istahimiz kesildi zor uyanmaya basladi direk hastanenin yolunu tuttuk. Ve hafif hiriltisi oldugunu yatis yapmamiz gerektigini ogrendik.
Hastaneye yatmadan once neredeyse tamamen kesilmisti istahi yediremedim ama simdi 2 saatte bir 60cc veriyorum yiyor. Serum aliyor hava veriliyor birde doktorun yazdigi damla var o 5 kere agiza damlatiliyor. Ilk geldigimizde surupda verildi siringayla.
Bunun disinda bol bol gaz cikarma hareketi yapmamiz gerektigi soyleniyor sirtina biraz sertce vurup balgami bi sekilde atmasi gerekiyormus. Cani acirmi acaba diye dusunmeden edemiyorum.
Baska geciren anne adaylari var mi benim gibi onerileriniz neler bana verebilceginiz tavsiyeler neler?
Atlatabilir degil mi? Daha 1 aylik bile degil bu yuzden korkuyorum
Bayagidir uyumuyorum nefes aliyormu diye basinda bekliyorum gunlerdir cumlelerim biraz bozuk oldu kusura bakmayin
Bize ve tum bebeklere dua edin lutfen 🙏