Mrb kızlar 6 gün önce 38+6 da doktor kontrolunde gittim ve 6 cm açılman olmuş bebeğin başı aşağıda istersen suni sancı ile hemen dogurtabılırız dedi ve kabul ettim tepki görmek istemiyorum ama cidden normal dogum büyük Bi travmaa🙄İlk dogum ve sözde daha benim en kolay dogumlardan biriymiş doktor oyle dıyordu ama o suni sancı cok cektırıyo ne olursa olsun evde sancınızı bekleyin size tavsiyem dogum esnasında o an cektgnz tüm acıya ragmen cok iyi ıkının ve asla yarıda kesmeyin sancı esnasında sıcak duş yürüyüş yapın yatakta uzanarak çekmeyin daha agır gelir benim anlatacaklarım bu kadar sorunuz varsa cevaplayabılırım açık anlattım kusura bakmayın kimseyi kandırmak istemem normal dogum cok zor ben bir daha asla düşünmem herkeze hayrlsyla evladını kucağına almak nasıp olsun bende Beren sare’me bakıp acılarımı unutmaya calısıcam✋