Ben adetim gectikden sonra yaptim silik cikti 3 gun sonra tekrr yaptm gine silik cikti kahverengi leke geldi hemen doktora gittm kan tahlilim 72.6 cikti 2 gun sinra tekrar yap dedi doktorum yaptm degerim yukselmedi dustu kimyasal gebelik gecirdim adetim 12 gectikden sonra suan adet oldum bitince tekrr gidicem kesinlikle tahlil yaptir iki gun sonra tekrar yap iki kat yukselmesi gerekiyor insalah hamilesindir rabbbim tum isteyenlere versin🙏🙏