Kızlar 35+3 haftalık olduk ve baya baya süt mü desem sarı sıvı mı desem geliyor Göğüs ucu kremi kullanıyorum kabuk tuttuğundan birde Göğüs pedi koydum bugun çünkü atletim filan dökülen sıvı kuruduğunda sarı renkte oluyordu anlamadım yani bu bayadır var ama bu sefer çok fazla geliyor ve ağrıyor nedeni nedir? Başına gelen var mı