Ben 18 haftamda çok minik minik hissediyordum 20 haftadan itibaren düzenli bi şekilde tam hissetmeye başladım, şu an 25 haftamızdayız çok şükür hissetiriyor hep oğlum kendini, daha erken canım 20 haftaya kadar hiç hissetmezsen doktoruna danış ama hissedersin emin ol :) bende sürekli 16,17 haftalarda araştıryordum niye hala hissedemiyorum diye baya bi aklım bozulmuştu ama en kısa sürede hissetmeye başlarsın, benim halam da benimle aynı haftalarda biraz vicüda bağlı olan bişey aldığın kilolara vs. halamın kızı sürekli bi uykuda kendini çok nadir hissetiriyor ama sanırım halamın yapısından dolayı, ben 41 kg hamile kaldim şu an 48kgyim minaccık karnım var :) merak etme hissedersin.