Herkese merhabalar kızlar, 15+3 teyiz bugün en son randevum 13+6 daydı ve doktorum görünmüyor henüz çok küçük dedi biraz garantici bir doktor gördüyse bile emin olmak istedi sanırım, bir dahaki randevum 3 nisanda ama bu virüsten dolayı gidip gitmemek arasında kararsızım e tabi insan merakta ediyor cinsiyetini, size en son ultrason fotoğrafını atayım bir yorumlarsanız sevinirim 😍😍
