Hareket ediyorsa sıkıntı yok diye biliyorum ben ve öyle ağırlar girmesi çok normal saniye dakika tutman lazim gelip geçici ise yalanci doğum sancısı ve senin olduğun haftalarda olması normal, çok fazla şiddetlenmediği süre kanaman vs olmadığı süre bide onu hissetiğin süre içini rahat tut, yarın zaten randevun var herşeyin yolunda olduğunu öğrenirsin canım :)