bende iki haftaya başlıcam insllah internet de bilgi dr resimleri vs de bulamadım merak ediyorum dr lari kişilik lerini vs. sanırım özlem hanım varmış ona git dediler jale diye biri de varmış inşallah yanlış hatırlamıyorsam … Gitme dediler . bilmiyorum burda kalayım ben en iyisi😏 hastaneden çok şikayet var bide doğrumu acaba