[silindi] evet lahananın çıktıgına inanıyorum küm yaptıysa doğru cıktı bende de doğru cıktı sanırım onunla ilgili bilimsel yanı da var dıye biliyorum yalnız onemli olan o renk ayrımına varabilmek erken donemde belli belirsiz olabiliyor ayrım onu da bilen biri yapınca anlıyor canım zaten sonraki haftalarda yaptıgında net renk cıkıyor