Halimeege Kizlar merhaba 35+2 gunluk hamileyim ve bebegimi vok fazla hıçkırik tutuyo neden olabilir bi bilginiz varmi internetten baktim kotu bisey demiyo ama vok varsa doktorunuza danışın diyo malum virusten dolayi muaneler iptal oldu gidemiyorum
Asumann Halimeege bende normal olduğunu duydum. Ben 29. Haftada olmama rağmen gergün hıçkırıyor ve bazen günde ikiye üçe bile çıkabiliyor
Efesevim Gayet normal benimki günde 2 3 kez hıçkırık tutuyor büyüyor içerde hıçkırdıkça bunda ne sıkıntı olabilir ki
MCY Benim ki aralıksız 1 saat bile hıçkırıyor bir problem oluşturmuyor korku evham yapmayın kendinize 😊
Edaliiii Hergün aynı saatte aynı miktarda hıçkırık tutuyor bizim kızı sakin ol sen birşey yoktur insaAllah
Halimeege valla 8 9 kere oluyo cok sinir bozucu oluyo kolay kolay gecmiyo amniyon sıvısı yuttugu icin hıçkırırmış bebek emme refleksini gelistirirken diye okudjm ama yatiyorum hickiriyo kalkiriyorum hickiriyo yumurcak