Merhaba kızlar bugün 37+4 oldum ve bu virüs olaylarından dolayı da doğumumu en kusa zamanda daha fazla yayılmadan yapmak istiyorum bebek doğum pozisyonunda fakat aşşağı inmemiş yürüyüş önerdi fakat evin içinde önerdi ;( çünkü dışarı tehlikeli evin içinde ki yürüyüşte ne kadar fayda eder bilmiyorum var mi önerileriniz ? Ne yapabilirim