Karagozz Merhaba arkadaşlar ben hamile oldugumu ogrendıgımde 6 haftalıktım doktor folik asit yazdı aldım 1 kutu suan 11 haftama gırdım ve 4 tane kaldı ilacım doktora da bıdaha ki ay gıdıcem tekrar dan almam gerekir mi yoksa 3 ay flan kullanılıyor diyorlar tekrarda alıp devam etsem mi bosa da gıtmesin aldıktan snra
[silindi] Karagozz benim arkadaşım son 1 hafta kullanmayı unutmuş canım sıkıntı olmaz bence bende arada içiyorum 1 gün içip 1 gün içmiyorum
bburcu 3.ay bittikten sonra farklı vitaminlere geçiliyormuş. En azından doktorum bana öyle dedi. Doktorunuza danışmakta fayda var ☺️🙏🏻
BegumIscanTunc Bende kullanıyorum ama şuan hamile değilim doktorum şimdiden başlatıyorum dedi ve hamile kaldıktan sonrada 4 ayına kadar kullanacaksın demişti
Cutebaby İlk üç ay sadece folik asit, üç aydan sonra folik asit de dahil birçok vitaminin içinde bulunduğu vitamin hapı veriliyor, ayrı olarak folik asit kullanmaya gerek kalmıyor.
Mrv3dmr @Karagozz Tekrar folik asit almanıza gerek yok. Zaten verilecek olan vitamin içerisinde folik asit yine oluyor. Tabii doktorunuza ulaşma imkanınız varsa onun fikrini alın, içiniz rahat etsin.