Cns33 Meyrus33 canm ben yapmadım ama yapan 2kişi tanıyrm ikiside memnundu. Doktorlarının adı da yanlıs hatrlamıyosam biri gülaydı diğeri sultan
Aysglsvnc Meyrus33 ben yaptım 3 buçuk yıl önce dr himmet Özdemir ile yine orda olsam gideceğim ilk doktor ve hastane orası olurdu 👍🏻