AyaYlmazYldrm aynen öyle normalde ne bir randevu ne bir test asla aksatmam ama malum hassas dönemdeyiz evde de bir yaşında bebeğim var malum öncelik bebeklerin saglıgı olduğu için insan hassas oluyor 10 kere düşünüyor Allah bizi hastalıklardan korusun 🙁🙏