Kızlar merhaba.. Bugun 2saat arayla avuç içi kadar suyum geldı 2.kez gelınce eşimi çağırdım hastaneye gıtık doktor bunun su olmadıgını şiddetli akıntı oldugunu söledi. Neyse gıtmısken butun muayenemi yaptılar alttan muayene oldum ve aşırı derece canım acıdı. Korkmaya basladım ona bıle zor dayandım normal dogu. Nasıl yapıcam ben dıye. Ya dogum esnasında yapamazsam kendımı bırakırsam dıye korkmaya basladım. Bu arada 39haftalıgız ne yapıcam hıc blmyrm😔