Hanımlar merhaba ben 21 . haftanın içindeyim 2. Gebeligim ve ilk kızım 19 aylık tetanoz aşısı olmam gerekiyordu bu haftalarda gitmeliyim yada iki gebelik arasında çok yok tetanozu kaç senede bir vurmak gerekiyor sağlık ocağının numarasında bilmiyorum nasıl ulasicam sizce Ankara eryamndayim bu arada