Merhaba arkadaşlar 7 haftalık hamileyim 5 haftalıkken doktora gittim kese göründe 2 hafta sonra tekrar gel kalp atışını duyabiliriz dedi ama ben virüsden dolayı çok korkuyorum. Bu yüzdende daha doktora gidemedim. Bugün aradım doktorumu fakat bir sıkıntın yoksa gelmeni biraz daha erteleyebiliriz dedi. Bilmiyorum kalp atışınıda duyamadım daha korkuyorumda acaba sıkıntı falan varmıdır diye :(( lütfen yardımcı olurmusunuz sizce ne yapmalıyımm ??