Duygu500 Mutlu2005- ya benim seker yuklemesi yaptirmam gerekiyor gitsem yaparlar mi acaba icerisi kalabalikmi
Mutlu2005- Eşimi bile hastanenin girişi olan kapıdan bile almadılar refakatçi kesinlikle almıyorlar şuanda sezaryen olsa bile dedi hemşire ama 1 aya MR olur ne olmaz oda virüse bağlı