Ben doktoruma mesaj atmıştım gelmesem olur mu diye.. muhakkak gelmelisin dedi bugün gittim ve iyiki gitmişim.. çünkü bebeğim iki haftadır kilo almamış gerilediğini öğrendik haftaya yine çağırdı.. siz siz olun aksatmayın bir şekilde önlem alın gidin.. maske eldiven takıp gittim zaten kalabalıkta değildi kimse ile temas etmeden gittim geldim