Prensessssss Masmavihayaller12 kız bence canım ama kız çocuğu o kadar vefakar oluyor ki bilmiyorum ama ben erkek isterdim hep ama kızım oldu şuan ikinciyle hamileyim rabbim hayırlı neyse onu versin kız erkek rabbim biliyor ama iyiki ilki kız olmuş kız evlat bambaşka ❣️
Masmavihayaller12 Zeyzey255 doktorum kıza benziyor dedi erkek olsa hemen gösterirdi bilirdim dedi ama nette konuşmadı kafam karıştı
Nokta Masmavihayaller12 erkek hemen göstermiyor bazen benimki kaç kez gittim sakladı en sonkinde de zorla uğrasa uğrasa görmüştük . Kız göstermez diye bısey yok canım doktor da demıstı kız gostermez diye ama oyle olmuyor
Masmavihayaller12 Prensessssss benimde ikinci hamileliğim ilki kız iyi ki de olmuş kız evlat bambaşka bence ama gönül birde erkek evlat istiyor ama önemli olan sağlıklı olsunlar da kız erkek pekte önemli değil
Prensessssss Masmavihayaller12 aynen canım iki duyguyu da tatmak istiyor insan yalan değil hayırlısı olsun inşallah hepimiz için 🥰
Asli0302 https://imgyukle.com/i/JjnEcP https://imgyukle.com/i/JjnoJN Hanımlar benim de doktorum kıza benziyor dedi ama içime hep erkek doğuyodu en başından beri vajinal bakalım dedi istemedim haftaya bidaha gidicem yine de fotolarına bakabilir misiniz :)
Masmavihayaller12 Asli0302 ben hiç anlamıyorum canım ondan böyle bi post açtım ama bilenler yazacaktır illaki