40+1 olmuştuk artık bugün bende anne adayı olmaktan çıktım anne oldum elhamdülillah rabbim evladı olmayana evlat hamile olanlara da sağlıkla meleklerini kucaklarına almayı nasip etsin. Gelelim hikayeme Dr günü geçiyo artık dogmazsa pazartesi gel demişti neyse spor yürüyüş merdiven in hurma ye dua et derken gece üçte sancılarım başladı azalıp artıyodu sabaha kadar hem sancidan hemde heyecandan uyuyamadım sabah dusumu aldım hastneye geldim Dr direk sezeryan için imzaları artırmak istedi eşimde bende normal olsun dedik tamam dedi muayene edildim çok rahat dogaesin dediler sancı verdiler üç saat çektim sancıyi suyum geldi doğum haneye gittim açıklığım 3 santim olmuştu ama bebeğin başı gelmemişti Dr olmaz başı biraz büyük dedi dogamazsin diretmenin bı faydası yok hemen sezeryani hazırladılar tabi ben ağlıyorum hüngür hüngür indirdiler sezeryana aldılar uyuşturdular on dakka sonra meleğimi omzumdaydi tabi ben o ağladıkça ağlıyorum bu sefer mutluluktan şimdi ise bakmalara doyamadigim bı yavrum var çok zor bı zamanda geldi meleğim ama inşallah bu günlerde geçecek salgın bitecek hepimiz yavrularımızla güzel bı ömür geçirecez inşallah