Merhaba, Boyle bir sey herkezde olacak diye bir kanun yok tatlım 16+2yim wcye gidip gelmekten kalori harciyorum sen dusün bende cok cikiyorum yani bebis daha alt karinda oldugu icin mesaneye baski yapmasi gayet normal :) Doktorum idrar testi yapmisti sık ciktigimi soyledigim icin temiz cikti yani korkulacak birsey yok