Kızlar bebek arabası için uzun araştırmalar yaptım ama hanüz bir sonuca varamadım bebişim ocak ayında dogacak aktif olarak kullanıma sanırım 4 aylık oldugunda başlayacagız o yüzden Çok kararsızım büyük bebek arabaları çok şık duruyor özellikle ilk altı ay kullanım rahatlığı sunuyor fakat çok hantal bu kategoride Mama’s papas urbo 2 düşünüyorum Ama dediğim gibi tek başına dışarı çıktığım zaman Metro otobüs vs beni zorlayabileceğini düşünüyorum fakat bebiş çok rahat eder içinde gibi geldi onun dışında Kraft cabin modeli var oda çok ufak az yer kaplayan ve çok hafif tek elli açılıp kapana biliyor bebek kucağımda iken onu rahatlıkla kapatabilirim gibi geliyor Ama tekerleri falan çok ufak sürüşü nasıldır bilemiyorum büyük çeken arabaların verdiği rahatlığı verir mi bu ben de büyük birsoru işareti Bir de Bastonları göre ağır bebek arabalarına göre hafif olan GB diye bir markaya baktım Onunda görüntüsü çok güzel olmasa da sürüşü Rahat katlanması kolay orta hafiflikte bir ürün Vel hasılıkelam işin içinden çıkamıyorum lütfen tavsiyeler verir misiniz