Merhaba 17+1 haftalık hamileyim. Bir oğlum olacak. Fakat ilk haftalardan beri geçmeyen lekelenmem ve kanamam var. Her hafta doktordayım. Doktor bebeğin tutunamayan çok küçük bir yerinin olduğunu biraz da plasentanın aşağıda olduğunu söyledi. İğne ve progestan kullanınca iki üç gün geçiyor tekrar başlıyor. Şimdi yine afedersiniz tuvalete gidince kan geliyor. Ne yapacağımı şaşırdım kaldım😔😔