Şükürler olsun 🤲 oğlumu kucağıma aldım bugun. İlk gebeliğimi kan pıhtılaşmasından 8 haftalıkKen kaybettim Allah tekrar nasip etti Demiri kucağıma aldım bugün spinal sezeryan oldum .Fetal stress ve su azalması nedeni ile .spinal iğnesinin acısı yok kesinlikle cesaretli olun spinalden sonra baş ağrısı yaşamadım ilk ayağa kalkmam zor oldu o da dikişler yüzünden dikiş ağrısından başka ağrım yok şu an şükür 🙏 sonda takılı oda gece bir de çıkacakmış şu an istirahatteyim bebeğimde yanımda Allah isteyen herkese nasip etsin sorusu olanlar yazsın hastane Ankara medicalpark doktor ertan öztürk 38+6 / 3360 gr kilosu 🥰