Eminekckgny Kızlar dua edin bana 37 haftalıgim oğlum erkenden gelecek düzenli ağrım var hastedeyim sabaha kadar doğum olur diyorlar kuveze bile gerek kalmaz inşallah ne olur dua edin
Glstan27 Eminekckgny nasil anladin erken olacagini ve neden erken gelicek acaba bende sabretmiyorum 31 haftalik bende diyorum 36 37 de gelsin hemen😋 bildigim kadariyla kuveze girmiyor ozamanlar
azizeguneyy Eminekckgny Benim 36. Haftada doğdu bebeğim üstüne hastanede nöbet geçirdim hamileyken zorunlu sezaryen oldu yani doğuma gitmemiştim bile :) Bebeğim küvöze alınmadı ben 2 gün yoğun bakımda kaldım. İnşallah sizinde bebeğiniz sağ sağlim gelir.
zelis63 Eminekckgny canm çokta erken değil 37. Hafta çok iyi burda 25. Haftada doğum yapan anneler bile var sağlıkla gelsin inşallah korkma iyidir bebiş
Selcanntosunn Rabbim yardımcın olsun sağ salim alırsın inşallah cocugunu kucağına dualarim seninle canım🙏
Gizemhande 37+4 de doğum yaptım oğluma hiç bir sıkıntı yaşamadık şükür gayet sağlıklıydı içini ferah tut sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏 Şimdi kızıma 27+3 günlük hamileyim 😊
Esraminnak Eminekckgny Allah tek avazda kurtarsın. Sağ salim al kucağına ben de 37 de doğururum inş 29+4 üm daha
Yesim122 Eminekckgny insallah saglikla kucagina alirsin bebegini canim. Korkma Allah’in izniyle bisey olmaz. Benim oglum 35 haftalik 2100 gr dogdu hic birseyde olmadi ertesi gun eve ciktik 😊
BeybininAnasi Eminekckgny ben de 37de doğurdum çok şükür kuvöze girmedi. Kıçını yırtarak çıktı içerden, öyle bağırıyordu güzel kızım 😂😂👍🏻👍🏻 İçinizi ferah tutun, inşallah sağlıkla alın kucağınıza ❤️
Sesem 36 da küveze alınıyor 37. Hafta ve sonrası normal zamanlı doğum olarak geçiyor küveze gireceğini sanmam.