ebrucetin Kızlar 26 haftadayım karnım çık çıkmadı ama şükür bebeğim çok hareketli ve her hareketinde karnım öyle bir ağrıyor ki anlatamam yani bebek hareket ettikçe ağrı olur mu normal mi ?