asyapinar araştırma hastanesine nst çekinmeye gittim bugün 40 haftalığım. doğumhaneyi kapatmışlardı. servise çıkmamı söylediler çıktım tüm ilçelerde acillerin kapandığını sadece merkez hastanelerde ağır hastalar olduğunu şuan öncelikli olmadığımı ve benle ilgilenebilecek materyal, personel, yatakları olmadığını söylediler. Doktorum arayıp rica edince nst çekildi, kendiliğinden başlama ihtimaline karşı bir hafta daha bekleyeceğiz, sonrasında müdahale edilecek ancak doğumhane kapalı ve nerede nasıl doğum yapacağıma dair tek bir fikrim yok. Allah hepimizin yardımcısı olsun.