Selinnusta esma06 ben yaptırmadım açlık ve tokluk şekerime baktırdım parmaktan iğneyle bakıyolar onlae düşük çıkınca doktorum yaptırma başka yerden isterlersede doktorum izin vermiyo dersin dedi