Arkadaşlar 40. Haftamızdayız sancılarıM artmıyor doktor da bekleyelim istedi tamam dedim ama bebeğin başı kanalda dışarı dönük dedi bu şekilde doğumlar zor oluyor dedi bir hafta daha bekleyecek olmaz sa konuşuruz dedi başına gelen var mu böyle bişey 🤕 bir de ben artık sancım gelsin de hastaneye gidiyim istiyorum ne olur bir akıl verin yoruldum artık beklemekten