gozdeee-1 Bulantılar yüzünden doğru düzgün birşey yiyemiyorum. Hala sürekli sabah akşam ara öğün ne yesem hepsini kusuyorum. Bebegimm iyi midir çok üzülüyorum. Kendimi suçlu hissediyorum😥😥😥😥
Kuzucuklarim gozdeee-1 ilk hamileligimde bende oyleydim surekli istifar ettim .Yemek yiyodum sofradan zor kalkiyodum kizim 38 haftada 3300 dogdu.Gayet saglikli bir bebekti.
Ayyucebanu gozdeee-1 ilaç kullanıyor musun canım bende senin gibiyim prilam dr kullanıyorum onun sayesinde yemek yiyebiliyorum
Demet5895 gozdeee-1 bende sizin gibiydim bi hafta hastanede yattım cok ii tedavi ettiler çıktığımda bulantılarım azalmisti smdi cok şükür.gecti
gozdeee-1 Kullanıyorum ama iki gündür felaketim ilacım bitince içmedim denemek için hemde geçeceğini düşündüm ama şuan ilaç icmeme rağmen aynı durumdayım.. sabaha geçer mi acaba :(
Gozde2549 Canım ben 25 haftalığım ama hala kusuyorum geçen Perşembe gittim doktora herşey normalde kilosu falan korkma sen bazı bünyelerde uzun sürüyomuş takma kafana herşey güzel olcak. BebişlerimiZi sağsalim kucağımıza alcaz inşaallah
gozdeee-1 Gozde2549 bende ayrintiliya gidicem Perşembe günü tabii virüsten dolayı çok korkuyorum ama mecbur gitmemiz lazimm.
gozdeee-1 Demet5895 Bende iki aylıkken yattım baya kilo vermiştim çıkınca az daha iyiyim ama geçmedi bı türlü